Förlåt ^^

Förlåt...

Om jag inte har skrivit på några dagar men jag har inte hunnit
Men nu är jag igång igen i dag har jag varit i skolan vi hade
Syslöjd,So,Lunch,Engelska,No.. Det var la kul hä..hä
I mogrgon vet jag inte vad jag ska gör i kväll ska jag till
jönköping och kolla på hv och sjunga :D ska öva till begravningen...
Men jag kan låten nu så det är ju bra =-)
På fredag är det Valborg o begravningen.. den 13 maj
ska jag o Amanda kanske Melina till Liseberg ska bli så KUL! :D
då kommer det massa bilder om jag kan få låna mammas kamra .. :D
Hoppas hoppas hoppas !! Den 15 maj är det disco med repear gänget hä..hä
ska bli gö kul det med men jag hör av mig senare ha det super !!♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0