God Morgon ♥



Igår gick jag först till Melina för vi skulle ha hand om felicias barnkalass sen vid 2 gick vi till konsum köpa tuggumi och då kom jag på en ramsa köttbullen o korven gick på pomenad dom skulle till konsum för att köpa marmelad HAHAH Sen började discor kl 5 fast det första discot är inte så jätte kul men ajja sen började det anada discot kl 8 det var SKIT kul (: ps jag fick dansa tryckare med en i fyran haha men han va jötte snäll o gullig och när han skulle gå hem vid 11 så fick jag en puss på kinden och han sa att jag skulle komma på nästa disco som är 15/5 och att vi skulle dansa så med haha.

Idag vet jag inte vad jag ska göra mer en att blogga för i morgon börjar ju skolan igen -.-' tyvärr då kommerjag ju inte att hinna blogga så jätte mkt men när jag kommer hem ska ja ju det såklart.

Ska äta frukost snart lägga ut dagens outfit ps jag är AS trött -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0