God Morgon ♥ Alla mina söta läsare

God Morgon alla mina söta läsare!

FÖRLÅT  attjag inte uppdaterade igår men jag kom hem vid 11 tiden och så men jag kan ju berätta nu kanske ?!
A det började med att jag städade på rumet sen ringde jag amanda och vi åkte hem till henne först sedan genesis och hade skit skoj hahaha jag fick reda på en som var klass kompis med han som dansade med mig skröt om att han hade dansat med en 7:a haha ja typ haha okej  sedan gick vi ner till trappa ner och vi körde kurragöma med emil,felix Och Linus haha det var jätte skoj det med sen sycklade vi hem gch o la mignu sitter jag här med alla mina SÖTA läsare idag kanske jag ska vara med amanda och äta räkor på hopptornet för räkor är det bästa som finns ju!!?

DAGENS FRÅGA!

Gillar ni skaldjur ?

JA
NEJ ?



Kommentarer
Postat av: Din BFF <3 (amanda)

Klart att vi älskar skaldjur Fancy ;)

2010-04-17 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0