God Morgon ♥ ''GÄSP''

Godmorgon alla läsare!
hoppas ni har sovit gott!? det har inte jag för min gammelfarmor dog i går vid 6 tiden tyvärr ussh stackars mamma! . Nu ska jag lägga upp dagens outfit sedan ska jag gå upp o kolla på tv inte äta ngt kanske ett äpple (: sen gå till skolan med Amanda o beretta vad som har hänt...
Sen Börjar Jag med syslöjd halv klass är vi sedan har vi so lunch sen kommer jag inte ihog ..
Men ni får ha det super !! PUSS



Svart tröja - står ej ?!
Vitt linne - JC
Leggins - bikbok =)





Kommentarer
Postat av: Jag,

Synd att din gammelfarmor dog.. :(

Alltid hemskt när nån dör...

Och japp det var Malvina o Molly i din klass... :P

2010-04-14 @ 16:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0