Hej ♥

Hej nu har jag varit jätte dålig på att updatera förlåt! ♥ men jag har värkligen inte hunnit nu har ju skolan börjat och massa sådant -.-' . Men nu har jag varit hemma en stund felix har tagit lite bilder som kommer snart! I skolan så var jag hos tandläkaren och plastade tänderna skit va ont det gjorde asså det känns som ett blåmärke o: sen var det lunch sen engelska jag o Amanda , Melina gör ett grupparbete om Indien på engelska och engelska är inte ett av minna starka ämnen! sen svenska dåkollade vi på Oliver Twist den är la bra men jag o amanda , melina fick inte sitta vid våra platses så för där satt dom andra och dom klagar på att vi tar deras platser men aaa nu kommer bilder för mit skol Outfit ♥



Töja - gina trico
Leggins - bik book
Skor - ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0