Minnen =)

jag hittade texten i mallis bdb i dah haha gammalt minne <3 =)

Så här har min dag sett utt : Jag gick till Malvina sen började vi på en låt men gick inte så bra:/ sen satt vi vid datorn och bakade 2 pajer en äppel o en hallon :> sen fick vi för oss att dra ner till byn ,, vi träffade Sanna o Wille vi gick in i ica och köpte varsin snow sluch sen hem till mig att hämta pengar så gick vi till ica och köpte tuggumi sen till stallgatan där vi träffade Jocke , o hans polare sen drog vi ner till ica sen när vi kom utt från ica var dom där och kastade choklad på oss oo: haha men då gick vi till pizzerian och dom följde efter oss igen x) vi bästellde pizza och dom gick till konsum och då popade malvina TJA jätte högt då kom gubben och vinkade till oss och vi började att asgarva. Sen skulle vi hem och då när vi var på bron kom det 2 killar och körde bil och stajlade för oss vi ty äähh okej typ ^^ sen kom don igen och vi trodde att dom skulle komma igen men det gjorde dom inte. Tack för en underbar dag sötnoos (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0