Svarar på era frågor =)


Postat av: PAUULIINA

1. Favorit blogg? 2. Högsta önskan? 3. Svart eller vitt?

Svar 1 : Min favorit blogg är nog paow.se 2: Min högsta önskan är inget krig ! 3: Vitt

Postat av: emily

* vilken är dit favorit program ? * bästa filmen du sätt  * bästa boken du läst  * Datan eller mobilen
Svar 1: Andra Avenyn (L) 2: Jag kommer inte på ngn  xd 3: Vad skulle du ha valt 4: Mobilen

Postat av: helenjohansen

hva liker du best ved deg selv? hvilke blogger leser du? hvis du hadde fått ett ønske, hva hadde du ønsket deg?
hvor får du inspirasjon fra?  hvor handler du klær?

Svar 1: Mina ögon 2: Paow.se 3: fred på jorden. 4: Mamma (: 5: H&M , JC , Gina trico

Postat av: JAGHETERINTESUNE

* Äckligaste maten? * Längd? * Favoritfilm? * Bästa bloggen? * Vad skulle du aldrig skriva om i din blogg?
1: ärtsoppa :O 2: 1.68 3: Många ;) 4: Paow.se 5: Elaka saker om folk som man kommer åndrar sig för. 

Postat av: Katia

Hur klarar man stressen, när man är så ung och upptagen?

Svar: Jag vet faktist inte jag tycker det inte är så mkt stress när man är upptagen med ngt blir jag oftast sur när någon stör ;)

Postat av: elin

*ska vi följa varandra på bloglovin? ;D
A vrf inte (:
Postat av: Amelie

1. Drömjobb
2. Om du var tvungen att bli ett djur, vilket djur skulle du velat bli.
3.Vad tycker du om citatet " blondiner har roligare än brunetter " ?


Svar 1: Sångerska 2: Hund 3: Jag vet inte jag tror vi har lika roligt både brunetter o blondiner ;)

Postat av: Idjjaa,<3

Följas på bloglovin?! :)

A vrf inte (:

Postat av: Celine's Blogg

Vad är ditt favoritämne i skolan?

Musik :D

Postat av: Jennifer

hur lång är du? bästa film du sett? snyggaste blogg? hur länge har du haft din blogg?

Svar 1: 1.68 2: Vet faktist inte (: 3: Paow.se 4: nästan 2-3 veckor ;)


Tack för alla underbara frågor ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0