AAAAAAAAHHH

AAAAAAAAHHH !!!

Jag har inte bloggat på flera år känns det som
herregud förlåt !! Hur har ni klarat er ? xd :oo
HAHA Ska jag säga sanningen ? ...
Jag har inte orkat hahahaha !!
Ja men nu ska jag berätta lite vad som har hänt .
I trosdag fick vi sommarlov ! 
YYÄÄHH ! I morgon ska jag o mamma på
hundutstälning ska bli gött sen vid 3 tiden
ska jag till melina och fira henner 14 års dag !!
Jag som bara är 13 år ...
Jag är INTE Avvis ! .... jo kanske lite .
Näste vecka så ska jag och Melina på bio  the last song
Många säger ju att den är bra så jag litar på dom (:
Det var ngn som undrade hur mitt rum ser utt så jag har tänkt
att vissa mitt rum sedan på lite fiiiilm ! =) hihi
Kommer åxå att lägga utt bilder från skolavslutningen 
Men ni får ha det Super så hörs vi senare Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0